Termeni și condiții

Bine ai venit pe site-ul nostru (www.homemade-food.ro). Te rugam sa citesti cu atentie Termenii si Conditiile deoarece prin utilizarea serviciilor noastre, oferite prin intermediul site-ului si prin orice alte mijloace, esti de acord cu Termenii si Conditiile prezentate in continuare. In afara cazului de prima citire a acestor termeni, Tu („Utilizator”) te obligi sa fii de acord cu acesti termeni si conditii, in caz contrar fiind necesar sa incetezi a mai folosi site-ul si/sau serviciile noastre.

1. SEVICIILE NOASTRE
HomeMadeFood (SC Blue Level SRL). pune la dispozitie o platforma prin intermediul careia utilizatorii pot cumpara preparate culinare de calitate la anumite preturi. Modalitatea de comandare a produselor este online (pe site, e-mail) sau telefonic, iar plata produselor se va face de catre utilizatori cash, prin card bancar (utilizand POS CEC Bank) sau prin transfer bancar. Atat Serviciile, cat si „Site-ul” vor fi descrise de acum inainte ca „HomeMadeFood”.

2. CONDITII DE UTILIZARE
HomeMadeFood pune la dispozitie un site web. Desi mediile web si mobile sunt in general sigure si stabile, uneori apar probleme sub forma unor virusi, instabilitate de software, hardware si altele. Din aceasta cauza, HomeMadeFood nu isi asuma nici o raspundere pentru functionarea corecta, continua si conform asteptarilor oricarui Utilizator, a Site-ului, a paginilor web, software-ului si hardware-ului necesar rularii acestora, a activitatii online a oricarui Utilizator precum si continutul oricarei informatii postate pe internet sau telefon, incluzand site-uri terte, emailuri trimise catre utilizatori si orice alte interactiuni intre HomeMadeFood, a colaboratorilor sai si Tu, utilizatorul final.
De asemenea, HomeMadeFood nu poate garanta integritatea datelor transmise sau stocate in sistemele sale, precum si lipsa virusilor din corespondentele sau paginile sale web sau mobile.

3. UTILIZATOR
Utilizatorul HomeMadeFood trebuie sa fie o persoana de minim 14 ani, care sa foloseasca site-ul cu acordul parintilor sai, sau o persoana cu varsta de peste 18 ani.

4. INREGISTRAREA SI UTILIZAREA SERVICIILOR
Pentru a beneficia de serviciile noastre utilizatorul optional se poate inregistra prin crearea unui “Cont”. Acest lucru poate fi facut pe site-ul nostru, utilizand datele dintr-un cont aflat pe o alta platforma (Facebook).
Daca veti utiliza optiunea de creare a contului prin intermediul platformei Facebook, vom prelua anumite informatii precum nume, prenume, adresa de email si alte informatii pe care platforma ni le pune la dispozitie.
Este important ca Utilizatorul sa ne ofere informatii clare si complete atunci cand creeaza contul. Vom utiliza aceste informatii pentru a va transmite facturile si chitantele aferente platilor efectuate catre companie. In calitate de utilizator, sunteti responsabil pentru toate activitatile contului chiar daca il utilizati dumneavoastra sau o alta persoana, de aceea va sugeram sa folositi doar dumneavoastra contul si sa nu permiteti altcuiva sa faca acest lucru.
Dorim sa va oferim servicii sigure si ne rezervam dreptul sa dezactivam, sa suspendam sau sa stergem un cont care ameninta siguranta noastra si a clientilor nostri.

5. ABSOLVIREA DE RASPUNDERE
Descrierile si informatiile de pe site-ul HomeMadeFood sunt cu titlu de prezentare. Nu ne asumam raspunderea pentru acuratetea si completitudienea datelor si nu garantam ca preparatele culinare vor fi exact asa cum au fost descrise.
Gramajele afisate pe site-ul HomeMadeFood sunt calculate la crud. Ca urmare a prepararii termice acestea pot suferi modificari cantitative.
Acceptand sa utilizati acest site, declarati in mod expres si implicit ca intelegeti si sunteti de acord cu urmatoarele:
– Utilizarea site-ului se face pe raspunderea si riscul total al utilizatorului;
– HomeMadeFood nu ofera nicio garantie ca:
o Informatiile si produsele vor implini toate cerintele dumneavoastra;
o Serviciile vor fi neintrerupte, sigure sau fara erori;
o Produsele vor fi livrate la timp – daca o comanda este livrata mai devreme sau mai tarziu utilizatorul accepta produsele si ne absolva de orice vina pentru pierderile sau inconventientele aparute ca rezultat al livrarii intarziate sau inaintate.
– Ne rezervam dreptul de a modifica descrierile si informatiile de pe site si aplicatie fara o notificare prealabila.
– Utilizatorul este singura persoana responsabila de eventualele distrugeri cauzate sistemelor de calcul sau retelei de pe care acceseaza serviciile companiei sau de orice alta pierdere de date, care ar putea fi rezultatul descarcarii de informatii si servicii din continutul site-ului.
In cazul in care aveti reclamatii la adresa produselor si serviciilor noastre va rugam sa ne contactati si vom incerca sa rezolvam cat mai curand problemele, in maniera pe care noi o consideram potrivita.

8. COPYRIGHT SI DREPTURI DE AUTOR
HomeMadeFood detine materiale publicate pe acest site, incluzand fisiere, imagini, articole, logo care fac parte din conceptul HomeMadeFood. Nu este permisa reproducerea sub nici o forma si pe nici un mediu, a oricarei parti din site-ul HomeMadeFood fara acordul scris in prealabil al nostru. Site-ul contine logo-uri si linkuri catre alte site-uri, ca de exemplu Facebook.com, aceste logo-uri si imagini sunt proprietatea site-urilor si entitatilor respective.

9. SCHIMBAREA ACESTUI ACORD
HomeMadeFood isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni si conditii fara o notificare, de aceea te rugam sa verifici aceasta pagina frecvent. Termenii si conditiile modificate vor intra in vigoare doar in momentul in care sunt publicati pe website

10. POLITICA DE RETURNARE
Produsele noastre nu sunt eligibile pentru returnare. In cazul in care primiti produse deteriorate sau neconforme va rugam sa ne anuntati comenzi@homemade-food.ro, sau la unul din numerele de contact, si vom lua imediat masurile necesare.
Preturile platite de Utilizator sunt finale si nereturnabile.
In cadrul campaniei “Refacem comanda”, veti primi din nou preparatele considerate de dumneavoastra neconforme la o anumita data stabilita de comun acord.
Pentru a beneficia de returnarea contravalorii produselor in cont, solicitarea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) utilizatorul trebuie sa anunte in scris sau telefonic faptul ca nu este multumit de produsul primit si ca doreste sa primesca din nou produsul.
b) utilizatorul trebuie sa comunice motivele pentru care nu este multumit de produs.
c) utilizatorul trebuie sa returneze produsul considerat neconform in amblajul original, livratorului trimis de catre echipa HomeMadeFood pentru a-l prelua.
d) produsul trebuie sa fie doar gustat (daca un produs a fost consumat in proportie de mai mult de 30%, acesta nu mai este eligibil).

11. PUNCTE DE FIDELITATE
11.1 Ce sunt punctele de fidelitate? Punctele de fidelitate sunt un sistem de fidelizare si rasplatire a loialitatii fata de serviciile noastre.

11.2 Cum se acumuleaza punctele de fidelitate? Odata cu plasarea si finalizarea unei comenzi, in contul de client se vor asigna puncte de fidelitate dupa urmatoarea formula: 1 punct de fidelitate pentru fiecare 10 lei cheltuiti. Foarte important: puncte de fidelitate se pot acorda clientilor DOAR in contul lor de client. Comenzile plasate fara cont de client NU GENEREAZA puncte de fidelitate.

11.3 Valoarea punctelor de fidelitate. Fiecare punct de fidelitate voaloreaza 1 leu (1 PUNCT DE FIDELITATE = 1 LEU).

11.4 Cum / cat / in ce conditii pot fi folosite punctele de fidelitate?

  • Inainte de plasarea unei comenzi (platforma online este programata sa intrebe utilizatorul daca doreste sau nu sa foloseasca punctele deja existente in contul lui).
  • Punctele de fidelitate au valabilitate de 60 de zile – dupa aceasta perioada ele expira. Cele 60 de zile se calculeaza din ziua finalizarii comenzilor.
  • In cazul in care o comanda purtatoare de puncte de fidelitate se anuleaza din vointa consumatorului, la cererea expresa a acestuia, puncte de fidelitate folosite in carea comanda se anuleaza.

12. POLITICA DE ANULARE
Comenzile pot fi anulate doar telefonic sau prin e-mail. In cazul anularii comenzilor, acestea se vor anula impreuna cu punctele de fidelitate asignate acestora. Asadar, orice comanda anulata atrage dupa sine anularea punctelor de fidelitate folosite in comanda respectiva.

13. CONTACT SI REZOLVAREA DISPUTELOR
www.homemade-food.ro este un concept ce apartine SC Blue Level SRL cu sediul social in Bucuresti, strada Intrarea Parului nr 32, Sector 3, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/611/2012, cod unic de inregistrare RO 29373430, telefon 0723823962, email: comenzi@homemade-food.ro.
Eventualele dispute vor fi solutionate pe cale amiabila intre HomeMadeFood si Utilizator. Legea aplicabila este legea din Romania, iar instantele din Romania vor avea drept exclusiv de solutionare a oricaror conflicte sau dezacorduri intre Utilizatori si HomeMadeFood ca urmare a folosirii Site-ului, sau a oricarui continut din acestea, conform acestor termeni si conditii.

14. FEEDBACK
Apreciem feedback-urile, comentariile si sugestiile dumneavoastra in ceea ce priveste imbunatatirea serviciilor noastre. Ne puteti transmite feedback-ul dvs. pe adresa de email: comenzi@homemade-food.ro si il vom analiza in cel mai scurt timp posibil.